pondělí 17. prosince 2012

Co na sebe pod stromeček?

Budu se opakovat, ale už jen týden a je to tu - 24.12. 2012 :)
(vtipkovat o tom, jestli toto datum opravdu bude, nebudu, neboť na konec světa nevěřím :) )



Na Czech Original Fashion jsem dneska vytvořila inspirační album, ale byl vznesen požadavek, že by to chtělo nejakou "cenově dostupnou" inspiraci (že Marto? :) ). Proto jsou všechny šaty max do 2.000,-

Tak tady to tedy je!
Předem říkám - jsem na šaty a proto tu jsou samé šaty :) a myslím si, že na Štědrý večer by se člověk měl trošku více "vyfiknout", alespoň u nás doma to tak je.

Ti, kteří to neřeší - se vlastně mají, nemusí to vymýšlet, něco na sebe natáhnou a je to!

Fotky jsou stažené z www.hm.com/cz, www.reserved.com, www.topshop.com a www.lindex.com.
Pokud jsou vybrané šaty dostupné v kamenných obchodech - nevím.
Nevadí to u Topshopu a Lindexu, tam můžete nakupovat online.
U HM a Reserved to je holt na důkladnější detektivní práci :)

LINDEX  





TOPSHOP











HM




A můj totální vítěz je z RESERVED :)



Tento univerzální kousek stojí 999,- je překvapivě obohacen tylem :) Bez tylu prostě nejsou Vánoce a bez tylu taky není Maruška. 
Doplnila bych je "thermo" černýma punčocháčema, které prodávají naši místní Vietnamci za 49,- na krk nějaký přívěšek, asi budík, který mám moc ráda, přes to delší svetřík a na krk asi nákrčník, u nás doma je to trošku studený odchov :)

Tak se těším, že mi také pošlete fotky vašich hodobóžových outfitů :)
Posílejte na cosidneskavezmunasebe@gmail.com

Těším se!

M. <3



1 komentář:

  1. Ještě je v Topshopu jeden krásný model a ten použiju pod stromeček určitě já ;)

    http://www.eve-h.blogspot.com

    OdpovědětVymazat