pondělí 17. prosince 2012

Úlovky z Jarmarku OnaDnes.cz!

V neděli se pořádal již 7. Jarmark OnaDnes.cz.
Jelikož je týden do Vánoc, tak to byl, překvapivě, Jarmark Vánoční :)



Na minulém Jarmarku jsme s Janou prodávaly obě - jelikož jsem ale (Maruška) prodala snad úplně všechno, tak jsem neměla co prodávat a nedělního Jarmarku jsem se zúčastnila jako nakupující :) Jana má ovšem bezedné zásoby oblečení, takže ona byla opět v roli prodávající :)



Myslela jsem, že si dám pěkně budíka a vstanu v sedm, abych v osm opustila byt a dorazilia do Holešovic na půl devátou jenže....Znáte to, budík prostě nějak nezazvonil a já se probrala až v půl jedenácté a na Jarmark dorazila až někdy kolem půl jedné a jistě také znáte, že kdo dřív přijde, ten dřív mele...

Já ovšem "namlela" i kolem hodiny třinácté :)
Nejvíc jsem nakoupila u Jany - růžové tričko, "cibuálkový" svetřík (určitě se bude líbit mojí babičce, která má komplet cibulákovou výbavu, kterou mi slíbila, že zdědím, to budu ale v kuchyni parádnice :) ) a "černý plastový voňavý" hřeb dne - MELISSA BY ALEXANDRE HERCHCOVITCH.
Jak jistě víte, jsem totální Melissa-addicted, takže mám další kousek do mé sbírky :) Navíc o těchto botech jsem snila, neboť jsem jednou viděla slečnu, jak je má na noze a místo černých tkaniček měla saténovou krémovou stužku...
Jana je pak objevila na nějakém dobročinném bazaru v domově důchodců Sue Ryder, párkrát je měla na sobě a pak se rozhodla je poslat dál a nemohla je poslat nikomu lepšímu, než mně :) Nemůžu se dočkat, až je budu nosit, ale teď v zimě je na ně opravdu zima, budu muset počkat na jaro. Navíc tento model dělá hrozně hezkou malou útlou nožku.






Dalším úžasným úlovkem jsou modré šaty s červenými puntíky z HM :)
Koupila jsem je u jedné moc milé slečny, měla je na štendru docela schované, ale mé oko je radar na puntíky, takže mi nic puntíkatého neunikne!


HM mám docela proběhnuté, ale dovolím si tvrdit, že tyto šaty jsem tam neviděla, protože kdyby ano, tak by už dávno visely v mé skříni. Dokonce to byla velikost 36, úplně nové, nenošené, také stály 300,-, ale myslím, že se to vyplatilo :) Mají navíc 3/4 rukávek, což se teď v zimě docela hodí.

A takto vypadají šaty oblečené :)



A to je všechno!
Byly jste na Jarmarku? Co jste si koupily?

Těším se, až bude další Jarmark, třeba jarní...A tam já 100% budu prodávat, už tu mám nachystanou takovou malou hromádku a máte se na co těšit :)

M. <3


Žádné komentáře:

Okomentovat