pondělí 17. prosince 2012

Ty jsi má pu-u-udrová...


Vždycky se mi líbila vůně pudru...
Pokaždé, když jsem byla u babičky, tak to tam tak hezky pudrově vonělo.

Líbila se mi vůně dětského pudru (zásypu), nebo toho s květinovým reliefem od Dermacolu...



Líbila se mi i pudrová vůně Paris od YSL a jak se mi líbily tyto pudrové vůně, začala se mi líbit i pudrová barva :)



Nějak jsem si ji na sobě, bledé zrzce, nedokázala představit, pak jsem si ale koupila pudrové šaty od Petiteé a láska k pudru byla na světě!



Fotka je z léta, šaty jsem ovšem měla nedávno na sobě, škoda nepořídila jsem fotku, jen jsem je "zimně" doplnila :) A co bych byla za Marušku, kdybych neměla tylovou sukni od Akari v této barvě, že? I když ona ta tylovka je možná víc "sněhová" než pudrová...ale to nevadí :)

Nejraději mám teď kombinaci pudrová + tmavě zelená...
Líbí se mi i pudrová a černá, což ostatně můžete vidět na těchto fotkách. 




Před pár chvilkami mi přišel do e-mailu vzkaz od shopruche.com v tom vzkazu bylo něco o "zimní pohádce" a tak jsem na to klikla a našla tyto úžasné kousky :)







Pokud se vám ale nechce objednávat z Ameriky, i Zoot má ve svých zásobách jedny úžasné šatky, které jsem tam dnes objevila :)


 I v Reserved se dají najít jedny krásné malé tylové pudrové...




Jdu snít...

Budete taky?

M. <3

2 komentáře:

  1. Wow, ty jsou nádherné a ten styling na fotkách... Nestačím se rozplývat :) Taky jsem bledá zrzka, ale dneska mi přišly krémové šaty z Topshopu a taky jsem se zamilovala na první oblečení... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Maruška to prostě umí! Jen se obávám, že jak nám budeš tu nebo na facebooku servírovat fotky takových skvostů, takže budu pudrovou zase silně nakažená, hned bych si takové šatky pořídila, ale bledá blondýna asi nebude zrovna ta pravá oběť :-)

    OdpovědětVymazat