pondělí 17. prosince 2012

Vlasy jako od moře...v prosinci?!

Už je tomu asi dva měsíce, co mám (Maruška) "nové vlasy".
Žádné dlouhé a neforemné, jak říká moje mamka, "chrouny".
Ofiny se ovšem stále držím :)

Tady je stav před:



A jak jsem slibovala, tak tady je onen návod, jak si z rovných (mám je opravdu rovné, jak hřebíky), udělat krásné vlnky...Jako kdybych právě vylezla z moře!

A tady je stav po:



Musím ovšem předem upozornit, že to chce trošku cviku, ale to nejdůležitější je: STŘIH!
Chce to mít opravdu hezky sestříhané vlasy. Kadeřnice Zuzka ze salonu LABEL.PH mi vlasy nejprve trošku zkrátila (ach ty zničené konečky), pak sestříhala, zarovnala ofinu no a pak....

1) Do vlasů mi nastříkala tužidlo Volume Mousse od label.m, nastříkala ho hlavně pro objem. Ten je tímto tužidlem snadno dosažitelný díky tomu, že tužidlo má jednak "hubičkový" aplikátor a druhak "expanduje"..prostě vás pořádně nafoukne a dostane se úplně všude :)





2) Zuzka mi vlasy neustále "mačkala" v prstech - prostě vezměte prameny do ruky a v pěsti je několikrát za sebou mačkejte, to je také hodně důležité, neboť se už při tom vytvářejí vlny. "Omačkejte" si takto celou hlavu :)

3) Pomocník číslo dvě je Sea Salt Spray od label.m. Zuzka mi ho nastříkala hlavně do konečků vlasů a tím pádem se ono bujaré vlnění ještě zintenzivnělo :)



4) Zuzka mi zaklonila hlavu dozadu (když si tento účes budete dělat sami, není nic lepšího, než hodit hlavu dopředu, objem tak bude ještě větší) a zespodu jednotlivé silnější prameny dávala na difuzér a pomalu s ním různě kroutila, vždy po kouscích..Když mi takhle "udělala" celou hlavu...voilá...lvice Elsa byla na světě :)
(P.S. konečně jsem, po letech, pochopila, k čemu ta kulatá obří věc je! :) )

Účes mi vydržel snad ještě 3 dni potom :)
Pro oživení účesu stačí vlasy pak trošku navhlčit, stříknout trošku slaného spreje, pomačkat a je to :)

Pak jsem to zkoušela sama a úplně se mi to nepovedlo, ale poctivě trénuju a musím říci, že už se blížím pomalu dokonalosti.

Také jsem si udělala takové "berličky" :

Když si umyju hlavu a vysuším vlasy v ručníku, tak hnedka aplikuji tužidlo - namačkám - zamotám zpátky do ručníku - nalíčím se - vlasy rozpustím - nastříkám slaným sprejem - sednu si na vanu - nasadím na fén difusér a jedu :)

Na závěr ještě zafixuji lakem na vlasy. Mám Niveu, ale uvažuji, že zainvestuji do label.m...
Jsou to sice dražší produkty, ale stačí opravdu pár kapek. Určitě si našetřím i na šampony label.m. Jsem atopik a mám dost citlivou kůži na hlavě a hledala jsem dlouho, že mi začalo něco vyhovovat. Např. absolutně nesnesu šampony ELSEVE, po těch se drbu, jak kdybych měla vešky :)
Vyhovuje mi šampon od  Klorane s kopřivami, ten ovšem vlasy trošku vysušuje.


Label.m mi prostě vyhovuje ve všech ohledech. Hezky voní, nelepí, nesvědí, snadno se vyčesává...

Oba produkty stojí kolem 400,- a sehnat se dají v kadeřnických salonech, buď přímo v Label.PH, nebo v pobočkách Tony and Guy. 



Pokud se vám ale nechce investovat do slaného spreje, stačí si ho vyrobit, na internetu je spousta nápadů, jak na to. Neznám ovšem, jestli opravdu funguje, nebo ne :)

Napište pak, jak se vám to povedlo :)

M. <3







Žádné komentáře:

Okomentovat